MyEntry - flexibilní evidenční systém

      MyEntry je univerzální evidenční systém, který lze konfigurovat stejně jako třeba stavebnici. Je možné v administraci úplně měnit vzhled,
rozvržení polí, názvy sloupců, popisů, kontrolních skriptů a pod. Můžete si pole jednoduše přidávat a postavit si svůj systém. Lze jej nastavit
třeba jako evidenci zakázek servisu, rezervační systém půjčoven, nebo napojit na Váš ekonomický systém.

      Základní vlastnosti systému

Kompletní správa vzhledu systému, úprava polí, umístění, názvu, druhu a to vše bez zásahu programátora. Definice podmínek při ukládání, tvorba práv apod.

Napojení na jiný databázový systém. V prostředí systému je možné používat cizí databáze jiného systému včetně filtrů a pod. aniž by to uživatel vůbec rozpoznal.
      Můžete třeba editovat kartu zakázky, natáhnout si adresu z Vašeho ekonomického systému, z CRM převzít požadavek zákazníka a z expertního systému vložit
      jeho řešení.

Systém dokáže pracovat s dvěmi jazykovými mutacemi současně a to i včetně výběrových roletkových polí a ostatních menu. Např. servisní technik z Anglie má nejen
     své anglické ovládací prostředí jako to bývá u jiných systémů, ale i definované seznamy, nabídky, hodnoty výběrových databází a předdefinovaných zpráv pro zákazníka
     ve svém jazyce, přitom zákazník vidí zprávu klasicky v češtině. Jazykové mutace lze lehce zaměňovat za jiné, veškeré názvy polí, zprávy a popisy jsou uloženy v databázi.
     Je tedy možné vše naráz vyexportovat do tabulky, jednoduše přeložit do jiného jazyka a nahrát zpět.

MyEntry pracuje v běžném internetovém prohlížeči. Díky běžnému prohlížeči je možné systém používat z jakéhokoliv místa na zemi.       

Obsahuje tři hlavní databáze, čtyři poddatabáze a nekonečné množství seznamů definované uživatelem. Všechny tyto databáze a seznamy se můžou vzájemně
      propojovat, definovat jejich výběry a kombinovat s cizími systémy.

Každá karta některé z hlavních databází má svůj rezervační systém, a to včetně grafického zobrazení termínů a obsazenosti. Ideální třeba pro půjčovny, nebo
       rezeraci hotelových pokojů.

Všechny hlavní databáze a poddatabáze mají své nekonečné množství polí pro ukládání obrázků a pole pro vkládání souborů. Máte-li například půjčovnu
       automobilů, můžete si v kartě každého automobilu vkládat obrázky a soubory s TP, smlouvy, záznamy o nehodách apod. Dle názvů souborů zle hledat napříč zakázkami.

Veškeré tiskové sestavy, protokoly a další funkce programu jako třeba odesílání informačních mailů apod, nastavíme přímo na míru. Na výstupech pro zákazníky
       záleží nejvíc, proto se snažíme vzhled vytvořit detailně dle požadavků zákazníka.

Cena za systém a podoporu s aktualizacemi je tvořena pouze podle počtu uživatelů. Systém tedy není rozdělen na moduly a každý uživatel má plnou verzi.
       Ceny pronájmu začínají na 2000 Kč měsíčně. (plná verze s instalací pro 20 uživatelů, včetně podpory a aktualizací)

.

 

Ukázka několika obrazovek MyEntry nakonfigurovaného jako servisní systém, evidence půjčování zařízení a eshop

Ukázka něktěrých dalších programů z posledního období

 

Evidence servisních zakázek

(logistika)

(přidělování zakázek)

(sledování délky zakázek)

 

 

Souborové úložiště

(procházení virtuálních adresářů)

(vyhledávání souborů)

(nahrání souboru)

 

 

Úložiště dokumentů ISO

(procházení dokumentů)

(vnoření se do adresáře)

 

(kontrola přečtení dokumentu a odeslání mailu o nepřečtení)

 

 

Nádstavba informačního systému MYWAC - výsledkovka

(vstupní filtr)

(výsledovka bez dokladů)

 

(výsledovka s doklady)

 

 

Nádstavba informačního systému MYWAC - výpočet zisku

(vstupní filtr)

(výsledek bez podrobností)

(výsledek s podrobnostmi)

 

 

Import GPS dat + rozhraní jízd

(modul importu jízd ze serveru)

(seznam pozice automobilů s odkazem na mapu)

(jízdy automobilu)

 

 

Import ceníků + rozhraní

(modul importu ceníků)

(vstupní filtr)

(zobrazení nalezeného zboží)

 

 

Generátor tel. výpisů

(modul importu dat a nastavení)

(výpis v Excelu)

 

 

 

Evidence obchodních případů

(týdenní časový rozvrh)

(zobrazení adresáře)

(seznam souborů u zákazníka)

 

 

Evidence poptávek

(seznam poptávek)

(editace poptávky)

 

 

 

Kontrola insolvencí

(modul importu záznamů z isir.justice.cz v XML)